Klanten service

Klanten service

Dierenshop is een webshop, alle producten op onze website zijn online te bestellen en worden bij u thuis bezorgd via DHL of onder rembours.
Indien u wenst kunt u de producten ook afhalen bij ons magazijn na telefonisch contact.

Hoe kan ik DierenShop.nl bereiken?

• Per e-mail info@dierenshop.nl of contact formulier
• tussen 9.00 en 18.00 uur telefonisch via 0031- (0)224-541593
• per post via onderstaand adres:

DierenShop.nl
Zandloper 9
1731 LM, Winkel

U kunt ook onze Megastore bezoeken Ruiter & Dier Zeeman , Zandloper 9, Winkel

Wie levert de bestelling af?
Al onze leveringen worden bezorgd door DHL de pakketdienst.
Bent u niet thuis, geen probleem. Het pakket wordt de volgende werkdag nogmaals aangeboden en daarna nog 1 x, via track en trace kunt u het pakket volgen. www.dhl.nl

Wilt u het pakket bij niet thuis, bij buren laten leveren, meld dit dan bij de opmerkingen, dan plakken wij er een apart etiket op.

Wat zijn de verzendkosten?
Bestelling boven de € 75,00 is gratis in Nederland
Bestelling onder de € 75,00 zijn de verzendkosten € 5,75
Verzending binnen de EU € 7,50 ( Belgie, Duitsland, Frankrijk, Denemarken, Luxemburg) andere EU landen € 30,-

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling krijg?
De levertijd is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Vanaf het moment dat de bestelling betaald is, wordt 90 % binnen 24 uur verzonden, op door de weekse dagen.

De snelste manier van bestellen is wanneer u betaalt via iDEAL of creditcard (paypal). Wij kunnen direct zien of de betaling gelukt is en verzenden meestal nog dezelfde dag. Mits voor 11.00 uur besteld.

Op welke manier kan ik betalen?
De betalings mogelijkheden zijn:
Ideal
Creditcard ( paypal)
Overmaken per bank
Mistercash
Rembours
Afterpay
Dit vindt allemaal in een beveiligde omgeving plaats.

Voorwaarden Afterpay
AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor [webshop url] het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving My AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Ik ben mijn password vergeten, wat nu?
Dat is geen probleem. Via de link “password vergeten” op het login scherm kunt u een nieuw password laten mailen. Dit password is automatisch aangemaakt door onze shopsoftware. U kunt dit nadat u weer ingelogd bent altijd wijzigen.
Hoe verander ik mijn password?
Als u om welke reden dan ook een ander password wenst dan kunt u dit zelf wijzigen. Nadat u ingelogd bent kunt u onder Klantgegevens uw wachtwoord wijzigen naar een nieuw wachtwoord.

Wat doet het winkelmandje?
Het winkelmandje is een geheugen voor producten die u tijdens het surfen door onze shop heeft toegevoegd. U kunt altijd producten wissen of het aantal veranderen. U klikt hiervoor op “mandje” rechts-bovenin uw beeld. U krijgt dan een overzicht van alle producten die in uw mandje zitten met voor iedere regel een mogelijkheid het artikel voor verwijderen te markeren en/of het aantal te veranderen. Is alles naar wens klik dan op “Bestellen” om de bestelling te plaatsen. Of klik op “Verder winkelen” om verder te shoppen.

Moet ik eerst inloggen?
Nee dit hoeft niet. Als u een nieuwe klant bent en u heeft al producten in uw mandje dan wordt dit onthouden door het shopprogramma. Logt u daarna in dan worden deze producten van uw “bezoekersmandje” overgeheveld naar uw “vaste klanten mandje”. Op het inlogscherm wordt aangegeven of uw mandje reeds producten bevat. Indien u niet afrekent dan wordt de inhoud van uw mandje bewaard tot uw volgende bezoek. Ook hier wordt u attent op gemaakt via het inlogscherm.

Waarom een adresboek?
Het adresboek is een zeer handige optie van onze shop. U kunt hierdoor maximaal 5 adressen van vrienden of kennissen bewaren. U kunt natuurlijk ook meerdere afleveradressen van uzelf opgeven. Is iemand bijvoorbeeld jarig dan kunt u een bestelling laten afleveren op het huisadres van de jarige. U dient dan als betaalmethode “ideal of paypal” te gebruiken. U vindt uw adresboek onder uw accountgegevens via de link “mijn account”. U kunt adressen altijd wijzigen of wissen.

Welke gegevens kan ik opvragen over mijn orders?
U kunt online informatie opvragen over uw bestellingen. Daarvoor dient u altijd ingelogd te zijn. U gaat hiervoor naar “mijn gegevens ” en klikt hierna op “orderhistorie”. Op uw scherm verschijnen alle bestellingen die u tot dat moment bij ons heeft gedaan. Achter iedere orderregel ziet u de status waarin de order op dat moment verkeert.

Onderstaande statussen zijn mogelijk:
• in behandeling (uw order is in behandeling er word gewacht tot dat het geldbedrag bij ons ontvangen is)
• Betaald (uw order is betaald, en word z.s.m. verzonden)
• Verzonden (uw order is geheel afgehandeld en verzonden naar u)
• klantenservice (u wordt verzocht de klantenservice te bellen 0224-541593
• geannuleerd (uw order is onvolledig of ongeldig en kan niet behandeld worden)
• iDEAL in behandeling (iDEAL transactie in behandeling)
• iDEAL betaald (iDEAL transactie betaald)
• iDEAL gecancelled (er is iets fout gegaan tijdens uw iDEAL betaling)
• Bestelling ligt klaar in winkel (bestelling kan worden afgehaald in onze winkel)
• Afgehaald in winkel (bestelling is afgehaald in onze winkel)

ruiter en dier zeeman doorgang